20.03.2008

Vintage Lingerie!!! O kadar retro olmalı mıyız?


Mahremiyetimizi simgeleyen iç çamaşırlarımıza kadar bu vintage mevsimi girmiş durumda. Moda belli zamanlar belli yıllara geri dönerdi. Bugün ise mevzu değişti. Şöyle bir üstümüze başımıza alıcı gözü ile baktığımızda, 40'lardan 80'liler kadar uzanan akımlarının sembollerini taşıdığımızı fark edebiliriz.

Geçen bu sayfayı keşfettiğimde, bir hayli ilginç geldi bana. "Retro"nun bu kadar revaçta olduğu dönemde donumuza kadar mı bu modaya uymalıyız diye düşündüm?
Bazı modelleri cici, hoşuma gitti ama ben yine de kendi bildiğimden şaşmam.

Ben ekseriya H&M iç çamaşırlarını severim, nitekim biraz zordur benim cuk diye oturan iç çamaşırı bulmam. Bir erkek arkadaşım Agent Provocateur'ü tavsiye etmişti..Beğenilmeyecek gibi değil ki.. Aması var ama.. İri göğüslü kadınlar ne demek istediğimi anlamıştır, bize gelmiyor o antik kuntik markalar, bulamıyoruz ölçülerimizi...
Konu maraz yerime geldiği için değinmek zorunda kaldım.

Neyse uzun lafın kısası mahremiyetiniz
i de retro kılmak istiyorsanız, buyrun site burada.

whatkatiedid.com


/nightnurse

Hiç yorum yok: