22.03.2008

Skateboarding Poetry "Lakai-Fully Flared"

Skateboard videoları arasında bugüne kadar izlemiş olduğum en başarılısı diyebilirim. Doğrudan kaykay ile ilişkim olmamasına rağmen bu video insanı epey tutuyor.
Şahsen 17 yaşındaki Mike Mo'nun yeteneğine hayranım. Bizim zamanımızda kaykaycılar böyle değildi (Sözüm meclisten dışarı)..Bu bambaşka birşey...
Mike Mo Capaldi, Anthony Pappalardo, Jesus Fernandez, Nick Jensen & Danny Brady, The French Connection, Cairo Foster, Jeff Lenoce, Scott Johnston, Rob Welsh, Alex Olson, Rick Howard, Mike Carroll, Brandon Biebel, Eric Koston, Guy Mariano ve Marc Johnson gibi kaykacılardan oluşan videosunun introsunu ayrıca Spike Jonze çekmiş. Özel efektleri ve azimli çekimleri ile göz dolduran bu video efsane olmaya aday.
Bir forumda okuduğum entryde biri "Are they trying to make skateboarding look poetic and epic?" sorusuna cevabım sadece "They have already done it baby!"olur.



Ayrıca videoların paylaşımı içim İlhan Bilir'e teşekkürlerimizi sunarız.

/nightnurse

1 yorum:

Sezin Aksoy dedi ki...

Bu videoyu cok basarili buldum. Benim icin bir sanat eseri sanki haberleri izliyormusum fakat gormek istedigim versiyonunu goruyormusum gibi hissettim. Bu video bana, Bosna Hersekte catismalar, patlamalar ve catismalar icin ucusan dusen insanlari hatirladim. Sanki ozgurluk icin kacisan insanlar cok farkli bir sekilde yorumlanmis.
En azindan bulunan mekan yesil binalar ve patlamalar bana hemen bunu cagristirdi. Belki size de olmustur ne bilim.
Bu videoyu bizle paylastigin icin tesekkurler. :)