14.10.2008

Ponyo on the Cliff


Cumartesi günü Filmekimi çerçevesinde Miyazaki'nin yeni filmi Küçük Denizkızı Ponyo'yu izlemeye gittim. Akşamdan kalma olsam da zorla kendimi yataktan atarak, Taksim Emek Sineması'nın yolunu tuttum.
Sonbahar güneşi ve harikuleyt film sayesinde hangoverdan kurtulmam gayet külfetsiz oldu. Filmekimi'nde izlediğim ve önerebileceğim filmler arasında; Vicky Christina Barcelona, Denizkızı, Küçük Denizkızı Ponyo ve Choke(henüz izlemedim Perşembe gidiyorum: lakin umutluyum)
/nightnurse

2 yorum:

efe dedi ki...

eveeet ponyo süperdi ama hemen akşamına körlük süper olmakla beraber inanılmaz daraltıcı ve sinir bozucu bir film benden söylemesi.

Sugata108 dedi ki...

aynen, o yüzden dilim varmadı önermeye..Zira gündüz endorfin gece daral bünye allak bullak oldu. Bu sabah serviste kendimi agonostisizmi sorgularken buldum. ardında da mühim olan iç dünyamız diye kendimi telkin ettim. Sora da kendi kendimi hem eyvahladım hem de vahvahladım.